Tuesday 1 November 2011

KONVENSYEN MEDIA SOSIAL 1 MALAYSIA


KONVENSYEN MEDIA SOSIAL 1 MALAYSIA
Masa: 8.30 pagi  hingga  4.00 petang
Tarikh: 20hb. November, 2011
Tempat: Dewan Tun Razak 4,
PWTC, Kuala Lumpur


 Satu program yang dinamakan 'Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia' akan diadakah sehari pada 20hb. November, 2011 bermula jam 8.30 pagi bertempat di PWTC.

Program ini adalah anjuran bersama beberapa badan bebas (NGO) yang aktif sebagai pengamal media sosial antaranya; MyKMU.Net, 1 Agenda, PahangKu dan lain-lain.

Tujuannya adalah untuk menggabungkan kesemua pengamal media sosial  negara dibawah satu pertubuhan kelab yang akan dilancarkan pada hari berkenaan oleh Perdana Menteri dengan nama 'Sukarelawan Media Sosial 1 Malaysia' singkatannya 'myVO1CE'
Konvensyen ini mensasarkan sejumlah 1000 orang peserta yang terus akan menjadi ahlinya pada hari berkenaan. Peserta akan dibekalkan T-Shirt berkolar serta sebuah bag galas. Makan minum semasa konvesyen disediakan.

Cabutan nombor bertuah menyediakan sejumlah hadiah-hadiah berupa; I-Pad, I-Phone, Blackberry Bold 4 dan lain-lain lagi, semuanya adalah hasil sumbangan beberapa buah syarikat yang menyokong usaha ini.

Antara tokoh dan selebriti yang dijangka hadir adalah;  Sayed Munawar Sayed Mustar, Prof. Madya Dr. Sivamurugan Pandian, Sdr. Tony Yew, Sdr. Norizan Shariff,  Sdr. Azri Nizam, Sdr. Sassi The Don, Sdri. Azma Dahari, Sdri. Lisa Surihani.

Penyertaan dari Pahang khususnya Jerantut serta inginkan maklumat lanjut sila hubungi kami dengan menghantar maklumat; Nama Penuh, Nombor KP, Nama Blog, Facebook atau Twitter, Nombor Fon, Saiz Baju T-Berkolar ke email: jerantutdaily @ gmail.com   atau  sms ke 019-9657388 

Tempat terhad dan berdasarkan siapa cepat dia dapat, harap maklum!

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

 

©2009 JERANTUT DAILY | by TNB